Thailand i vinter!

Det blir thailand i vinter, vi ska till HuaHin. Mamma har fixat 2 rums lägenhet på en sparesort och vet ni vad? Min älskling Fredda ska också få följa med <3

Park - Hua Hin

I två veckor ska vi bo där, jag är så glad! Även om det är en evighet dit så tänker jag börja planera redan precis vad vi ska göra :D Problemet kan vara att de inte har internetuppkoppling på resorten, men det går säkert att lösa med mobilinlägg & sånt :)
Något av sakerna vi ska göra är iallafall åka till bangkok och shoppa loss. (har redan blivit helt hoppig på allt jag ska köpa, jag ska ha en massa kawaii, det fanns inte så mycket sånt i phuket men bangkok är liksom staden med allt) Sedan ska vi såklart också snorkla i HuaHins nationalpark. Besöka några öar och så :)

Mer info kommer senare :D (bokningsavgiften är redan betald!!!)


Kommentarer
Postat av: BasRiff

du ska veta sån tur du har

2010-06-11 @ 19:45:25
URL: http://basriff.webblogg.se/
Postat av: Malin

det var ett tag sedan jag kollade in på din blogg. Kul att du ska till thailand igen. Fast det är om ett tag. jag vill också dit!

2010-06-11 @ 19:46:29
URL: http://potatismalin.blogg.se/
Postat av: Hugo:)

Skoj!!!

2010-06-11 @ 20:37:14

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin