Frågestund :)


Vilken är din favorit färg? Oj.. Rosa o gul :) Speciellt ljusgul! Fast skrikiga färger kommer 2:a.

 

Är du singel eller har du kille? Just nu har jag ingen kille, och ingen speciell på span ihäller, förutom Justin Bieber dåra X}

Är du kär? Kanske lite, i Justin. Jag får liksom rysningar när jag tänker på han :)



Vad använder du för objektiv? Ehm .. * går och hämtar kameran * Något sugigt vidvinkel objektiv... Ska snart köpa nytt.

Vad gillar du mest att fota ? t.ex porträtt, svartvitt, natur närbilder? Närbilder! Klart min favorit. Det är därför det nya objektivet ska bli macro objektiv!


Vad är ditt favorit motiv när du fotar? Små saker som man kanske inte annars lägger märket till... ;)

 





Jag älskar din blogg. Men vad använder du när du ritar?
En penna, papper och en gnutta fantasi är allt som behövs!

 

Vad för sorts bloggar läser du/Vilka bloggar läser du/ Vad för bloggar läser du ?
Många som frågade den frågan ;) Ja, faktum är att dessa är de bloggar jag läser Nevnarien, Marias, Foki och falsksanning :)

Vad fick dig att börja blogga? När jag var mindre var min kompis och min dröm att bli kända bloggerskor och fotografer. Hennes intresse har väl avtagit lite, men jag drömmer fortfarande ;)

 

Varför bloggar du? Eftersom att det är min dröm :)

 

Vad gillar du att blogga om? Det jag bloggar om såklart! Man ska inte känna sig tvingad att blogga om något. Det blir ju bara booring !

Tycker du om pizza? NÄÄÄÄÄJ! Slutade äta det när jag åt 3 på rad. Uääääk.

Vad heter din bästis? Jag har många ;) De flesta finns det skrivet om på bloggen, vissa t.o.m bilder på och andra videoklipp ;)


När fyller du år? 23 februari :) 1997
 

Ska du till kollo?? vart ska du och med vem ska du dit? Jag vet inte än :) Har ju inte kommit in än ^^ Sökte med en massa personer!

 

Hej, jag absolut avgudar din blogg, den har ju allt prylar, ditt liv, foto, bild, mode och hästar! Min fråga är vad gillar du mest att skriva om? Bara så du vet ska du aldrig sluta skriva. Du är den bästa bloggaren även om du inte är så känd. Du kommer att ha lång tid på dig att bli känd eftersom att du är så ung. Men ändå så är du perfekt redan! 

Oj, man tackar! Jag gillar mest att skriva om ... Hmmm... Prylar, foto och sånt ! Men också om min vardag ... :)

Gillar du att laga mat? Haha, ja :) Det gör jag


Hoppas ni är glada med svaren! Puss o hej :)


Kommentarer
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 21:48:02

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin