Made my day

Vet ni en grej jag verkligen hatar? Otursdagar!

Hade träslöjd idag, men skulle bara upp till klassrummet för att anmäla mig, då försvann såklart mitt träslöjdsprojekt! Så jag var tvungen att göra klar ett sånt hjärta jag höll på med för ett tag sedan, (jag täljde och det tog ett tag.) så jag fick en blåsa(!) på fingret för allt täljande! Sedan hade jag träningsverk i benen efter ridningen igår ( min gympalärare sa : Sånt är skönt ) ajaj...!!! Sedan när jag arbetade på min fördjupning la datan av... Jag hade skrivit 3 hela sidor, och jag hade sparat! Men oturligt nog har min lärare lagt in i datorn att det raderar allt när datan stängs av, bad luck huh?

Days like this sucks!


But I like my hair ...


Satte upp det nyss :/ I ett hårband !


Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin