Flisan, du betyder allt

Jag saknar dig så mycket! Du har funnits där med mig sedan jag föddes. Varje gång jag grät hoppade du upp i min säng och låg bredvid mig. Du var en i familjen och det kommer du alltid att vara.

Flisan föddes 1996 någongång i maj. Hon var bondkatt och skulle egentligen avlivas men hon blev vår. Det bästa som någonsin kunde hända. Efter nästan 13 år blev hon blind men hon levde livet ändå. Hon levde sedan 1 ½ år som blind. Vill ha dig tillbaka, vill ha dig på min bok när jag försöker läsa. Vill ha dig på min rygg när jag ska klä på mig och gå till skolan. Vill ha dig som den underbara katt du var och är.

Men nu är du där uppe bland molnen i kattvärlden och jagar möss och småfåglar.
Vänta på mig däruppe <3

Kolla hennes stackars ögon :'/



Där ser man hennes fina gröna ögon <3


Älskar dig :'/


Du & Jag Nu,då &
föralltid


Kommentarer
Postat av: Ebba Blomman

Vila i frid , flisan . <3

Finns <33

2010-05-09 @ 10:08:17

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin