Gamla saker !

Här kommer lite tokiga och gamla grejor jag gjort, börjar med min favvo bild :D <3


Jag i svart hår :D (fotad med min mobil, hade ingen systemkamera men kämpade på ändå!)



Haha, gjord i paint. Förstod inte riktigt photoshop då. Jag tyckte min mobil hade bra kamera X/

En gammal intressant text! : 
HAHA , igår när jag åt på mac donalds satt jag och åt pommes DX , helt plötsligt får jag ett pomesfrites som smakar som rutten ägg, sedan när jag kollar är det ett ruttet ägg som är skärt som ett pommesfrites. Det smakar skit äckligt, men vet du vad jag gör? Jo jag fortsätter äta det :'/


Hittade detta på min dammiga bdb, heter shumpizen där med!


Kommentarer
Postat av: Sara

Älskar din blogg och den där bilden när du är med 4 gånger är skitball!

2010-05-17 @ 21:09:41

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin