Jag är så suuugen!

Plötsligt blev jag jätte sugen på en god mjukglass! Jag älskar dem, både utan och med strössel. Bara den kalla goda känslan mot tungan och en smak av vanilj får mig att rysa!


Mums...!

Jag gillar annars inte glass, bara isglass! Choklad är ush! Den ända chokladen jag gillar är daim och dumle.
Men när det är kulglass har jag bara en glass jag äter, sorbet.


Älskar de lite surare smakerna! Som Jamaica.


Jag förstår inte hur man kan äta annan glass, annan glass är ju så fejk med en massa smaksättningar! I sorbet är det bara frukt. Super gott!

 

Dessutom är det inte lika mycket socker och ingen mjölk!

Jag nyser av mjölk! ♥


Kommentarer
Postat av: Conne

aw vad söt du är på bilden och upptäder du på slagthuset? är inte det typ jätte stort?

2010-05-17 @ 21:13:37

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin