Vårbilder

Det har varit sol idag! Solen har sken, skinat, skinit..?
 Vad den än har gjort är en sak säker,det har varit skönt väder här i skåne!
Igår var det ännu varmare när jag var i stallet och skötte billy.
Han var riktigt busig kan jag säga! Han skulle under den ära stocken han satt fast,
 i för att få äta gräs, men hästarna får inte göra det av säkerhetsregler,
så det blev en aning kamp är jag mot billy, men tillslut lugnade han ner sig.
Varm dag idag, fast vinden gjorde det lite kyligt...
Påminner mig om att jag behöver nya shorts... Alice hade ett par snygga♥





Idag när jag var ute med smilla och gick passade jag på att ta lite bilder!


Kommentarer
Postat av: Ally <3

hah,, shortsen e från gina ;) <33

2010-05-24 @ 10:21:28

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin