Äsh, får väl börja blogga igen.



Idag så tränade jag bara Fairy i hagen eftersom att det blåste så mycket. Jag tränade lite på driving game och hon gick ut på volten jätte fint tillslut! I början förstod hon inte riktigt vad jag höll på med så hon prövade allt för att se vad som var rätt. Hon backade, hon flyttade bakdelen ifrån mig, flyttade bakdelen mot mig, snurr , skänkelvikning till mig, skänkelvikning ifrån mig och tillslut testade hon gå ut på volten. Då fick hon såklart en massa beröm. Sedan gjorde jag det några gånger. Sedan gjorde jag något annat för att se om hon kunde komma ihåg det sen. Men när vi skulle gå ut på volten prövade hon allt igen. Men det dröjer nog inte så länge tills det sitter. Men Tara du måste hjälpa mig med buga, varken jag eller Ellena får henne att gå ner på knä längre x)


Kommentarer
Postat av: Lollo

När kommer nästa inlägg? Saknar ditt bloggande! Det var så kul att läsa nya inlägg nästan varje gång man öppnade bloggen! Saknar det verkligen, snälla, snälla börja blogga igen!!!

2010-11-08 @ 18:28:22
Postat av: Anonym

Fy faan va tråkig bloog! D: sugger, och fatta va ful du e!

2010-11-09 @ 16:53:29

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin