Du är fantastisk





Jag har tur som har det här stallet. Det är helt fantastiskt! Och Fairy med, hur mycket hon än bråkar och försöker få sin vilja igenom känner man vilken fantastiskt häst hon är. Hur åsning hon än kan bli när hon ska gå ifrån hagarna och bara ska äta gräs hela tiden. Jag fattar inte att hon lyssnar på mig så bra i hagen. När jag kallar på henne ber henne att trava och allt. Men det är synd att hon inte är lika motiverad när vi rider på ridbanan. Men då har vi något att öva på.

Sjuk idag. Jag har dragit på mig en hemsk förkylning och hosta! Så det blev ingen skola idag eftersom att jag hade feber också. Att vara snorig är det värsta jag vet. Men nu ska väl jag gå och snyta mig antar jag!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej klara!! Jag såg dig på krf 6/9. Jag saknar er alla sen ridlägret jag kan inte sluta tänka på det. Jag gillar din blogg och tycker att den är skitbra!!! :)

2010-09-08 @ 16:14:36
URL: http://alltfordig.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin