Ingen bloggning...

Igår bloggade inte jag! Hemskt! Det var eftersom att direkt efter skolan igår flög jag iväg med cykeln till mobilia och tog bussen därifrån. Sedan stannade jag i stallet och kom hem vid halv nio ungefär. Men det var riktigt kul och vi körde lite dressyr, Fairy förstod inget när jag försökte ställa henne... Men det överlever jag! Men nu är jag sur eftersom att det är soligt idag... Och det är Fairys vilodag plus att jag inte kommer till stallet idag. Blir det inte fint väder imorgon vet jag inte vem, men någon kommer jag mörda!



Fredda och Ariel får komma in här lite grann :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vilken bra blogg! :) btw, du gör inte gratis designer eller?

2010-09-24 @ 20:20:31
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin