Trött mamma


(ledsen för mitt dåliga uppdaterande!)

Idag när jag skulle läsa engelska för min mamma var hon rätt trött och hon är sjuk så hon låg med en handduk över huvudet. När jag hade läst klart kapitlet sa jag "såpp klart". Men mamma svarade inte så jag gick ut i köket en stund och pratade med pappa. Sedan gick jag in till mamma igen och väckte henne och frågade om hon lyssnat. Då sa hon "ja visst!" då sa jag " Vad handlade det om då?" Då svarade hon "Men du läste ju bara en mening!"

Stackars mamma, hon är tydligen trött idag.


Kommentarer
Postat av: rebecka

hej! fin blogg :D

följa varandra via bloglovin?

2010-09-27 @ 17:48:53
URL: http://flickanheterrebecka.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin