Mugglisträff :)

Var på mugglisträff idag! Super mysigt, vi spelade quidditch och vi snackade HP :)
Vi hittade trevor på väg in i en buske med bajs också! Han måste varit lite lost.. Vi åt berti bott's bönor, disskuterade olika medlemmar på mugglis, snackade magivärlden, var sura på att vi inte fått våra pottermore mail och sedan stack de till SF-bokhandeln :) Men då stack jag, för jag var tvungen att hinna till stallet!



Jag åkte på quidditchmålet :) Tyckte det var en bra kvast! Men inte lika bra som Nimbus 2001 såklart ;)


Vi skulle säga NYAAAAHHHH, men det ser ut som om bara jag sa det,, hittar ni mig?

Kommentarer
Postat av: CiLlA från MUGGLIIIS :D

Haha ballt :D synd att jag inte kunde komma :/ Då kunde vi diskuterat ridning!

2011-08-17 @ 00:16:25
Postat av: Shumpizen

Ja, jätte synd :/

2011-08-18 @ 20:17:42
URL: http://shumpizen.blogg.se/
Postat av: Elin@

DET VAR SÅ AWESOME!!! :D

Kommer du på nästa Quidditch-grej i september? (Tror att det var då...)



Och Åskviggen är bättre än Nimbus 2001, och det målet som jag flög på senare var helt klart en sån!

2011-08-29 @ 20:48:34

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin