Uteritt!

Idag red jag ut med Cajsa på Fabian, Corre på Searching och Jimmy på Ninjo! Det gick ijätte bra! :) Fairy blev trött och svettig men detta är ett väldigt bra sätt att bättra på hennes kondition med. Vi red i ca 1h 20 min! Det var mysigt, men varmt och det var en väldigt bra ridväg, men det bästa är... Det var bara en av flera! Längtar tills busbacken & att hoppa terränghinderna! Men är lite nervös för att hoppa terräng tills när vi hoppat ett par gånger.

Idag fick jag även veta att Fairy är rädd för spolspiltan, jag förstår henne, det är lite instängt. Men det är bara bra! Älskar att ha något att träna på, särskilt när det gäller Fairy's självförtroende och hennes rädsla! Dock vatttnet var det inget fel på haha :)

Igår var det ett vanligt pass, lite dressyr då alltså :)

Ledsen för min dåliga sits, men stigbyglarna halkar alltid in i mina galoppfattningar och då är det svårt att hålla hälen nere!




Kommentarer
Postat av: Minna

ni e så söta tsm!

2011-08-18 @ 20:04:17
Postat av: Shumpizen

Tackar :)

2011-08-18 @ 20:16:17
URL: http://shumpizen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ledsen över att säga detta eftersom jag tycker väldigt synd om din häst som du snart ska köpa, men du kommer snabbt växa ur din ponny eftersom den är liten och man växer mycket i din ålder! och du är inte precis liten för honom/henne!! Sorgligt! stackars ponny



2011-09-03 @ 21:35:16
Postat av: Shumpizen

Hej Anonym :) Jag kommer faktiskt inte växa mer än tio cm till eller så. Då är jag 160 cm, och det kan hon klara :)

2011-09-11 @ 23:56:24
URL: http://shumpizen.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin