Noll-Boll-Koll


Hästbild idag, ni får helt enkelt stå ut med det ;)

Kom nyss på att det skulle vara kul om ni läsare kunde säga om ni är hästintresserade eller inte så jag vet lite var ni ligger haha. Idag får ni överleva med ett inlägg men i alla fall en hästbild.

 

Börjat gilla att blogga, känns liksom bra att ha något att göra när man sitter vid datorn, men ni får klara er 1-2 dagar utan bloggning. Inte alltid jag har tid då jag har ponnyn också.

Hade gympa idag, gissa vem som kom på typ delad 2:a plats i PINGIS? Jag som har noll boll koll


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är hästintresserad. :)

2011-02-17 @ 19:15:47
Postat av: jag med

2011-03-04 @ 17:01:04

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin