Rökare i busskurer...

Åh vad jag hatar de som röker i busskurer! Är de blinda eller? Då skulle jag faktiskt kunna tänka mig varför de förpestar vårat syre med deras gift, men jag skulle fortfarande inte acceptera det.
 De som sätter sig i en busskur med annat folk i, barn dessutom är nästan mördare! De förkortar våra liv för varje andetag vi tar. Vi måste andas, MÅSTE de röka? Om de nu måste det kan väl de testa ha det som oss ett tag och vara utan cigaretter. Var det hemskt? Om det var det kanske ni måste tänka på hur det är för oss som inte får andas. Andas bör man, annars dör man.
 Röker gör han, snart dör han.




Ps,, Shumpizen is back ;D

Kommentarer
Postat av: Ebba ;)

Jag vill ha din tröja :(

hahah x)

2011-02-10 @ 17:22:34

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin