Åt samma spyfluga, två gånger...



Hejhej :D Idag har jag haft riktigt jobbigt! Först gick jag hemifrån vid tio för att dela ut reklam och det tog riktigt lång tid, var klar vid ca 12.30. Sedan stack mamma och vincent till stranden i fyra timmar och efter det stack vi till stallet.
Fairy var riktigt trött idag och orkade inte ens fatta galopp, dessutom var hon riktigt störig och en gång när vi travade på långsidan gick hon så nära staketet så jag fick ett litet skrapsår på benet.. :( Hon brukar göra så när hon blir irriterad på en xD

Men sedan tänkte jag ta en liten galopp runt hagarna men Fairy började backa direkt och backade nästan in i elstaketet så jag fick damp och fick styra tbx henne flera gånger innan hon gick runt hörnet så man kom till vägen. Då gick vi bara några steg för jag var bara glad att jag hade fått min vilja igenom :) När jag ledde Fairy till hagen igen flög en fluga in i näsan på mig och massa myggor i min mun och i mitt hår...

Efter det blev det liten grillning med resten av stallvännerna och föräldrarna.
OCH efter det fick jag gå och dela ut resten av reklamen, var typ klar vid åtta!


Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin