Gamla minnen...

Är tvungen att ladda upp en liten minnes grej då jag tittade tillbaka på mina allra första bilder i bloggen!


En av mina första bilder, lades upp i mars eller april skulle jag tro, bilden är fyra år gammal (shit) och är ifrån då jag bara hade mobilkamera men ändå ville exprementera med bilder :) Gjord i paint med 3,2 mgpx kamera! Allt är möjligt ;)


Riktigt fin bild enligt mig själv, saknar tiden riktigt mycket.


bildprojekt i skolan jord i photshop, tiden då jag hade mörkt hår :)


Ush, får tårar i ögonen av bilden. Saknar Flisan så otroligt mycket. Två år gammal bild skulle jag tro.



Dålig bild med dålig fokus..




Fin bild för att vara fotad genom glas :D


Bild på Isabel Thulin när vi var på besök på krf.


Riktigt gammal bild på mej :O


Hahahahh, det var tider det ;D

Säger det samma här...!


Här vet jag inte vad jag ska säga...


Fan vad fin :o



Lilla söta fredda :D Två år sedan


Från tiden när jag skötte Billy :)


Ahh :D Söt frisyr! Måste användas igen...

 
Från tiden då jag fotade mat all the time ;D


Rest in piece Humlan <3


Thailands resan... :)


Hyffsat gullig frisyr här med :D

Från när jag hade både smilla och Flisan... R.I.P flisan <3


From the time when risbullar was the shit! <3


Avatar filmen kom ut ^^




Varför kan jag inte bli så söt på bilder nu längre ?


OMG så långt hår jag hade!



Min trettonårsdag :)




Sån photoshop noob jag var ^^



Saknar dig, R.I.P, här 5 maj 2010 gick flisan bort<3

Ligger fortfarande och gråter mig till sömns efter ett år av din saknad <3


AHHHH mitt långa hår <3



fenix :D




Kommentarer
Postat av: Malin

Gud som du har förändrats genom tiderna! Både i bloggandet och i utseendet!

2011-06-26 @ 12:26:58
URL: http://jagdiggarchoklad.blogg.se/
Postat av: fxccxpl

Wonderful, what a blog it is! This blog presents valuable data to us, keep it up.|

2012-10-16 @ 09:19:05
URL: http://www.cetobeluga.com

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin