Men..

Har era föräldrar någonsin sagt " Men du får inte vara ute så sent, det är fullt med skumma typer så sent". Jag tror inte att de har fattat att vid den här åldern, -är vi- de skumma typerna. Men det verkar de inte riktigt förstå.
När jag var hos med min kompis på valborg sa hennes mamma att på valborg ska man vara försiktig för då är det en massa fulla ungdomar ute, jag ville bara säga -" aha, såg du mig förra valborg? " Men det kan man ju inte, får ju försöka vara föräldrarnas ängel ett tag till...

Tumblr_ldy7n39uho1qbbn89o1_500_large_large
Vill ha tröjan...

Btw, panic right now. Det är något lurvigt vid min stortå och jag kan se min katt borta vid garderoben...

Btw2, det var bara en nalle...


Kommentarer
Postat av: Lina Olsson

2011-05-06 @ 12:37:21
Postat av: Anonym

Hon menade nog bara att på Valborg så är det många ungdomar som är fulla, och man kan komma i bråk med eller bli rånad...

2011-05-06 @ 12:38:51
Postat av: Anonym

Men va gjorde du förra valborg? Det finns verkligen skumma typer där ute, och det är liksom inte bara fulla ungdomar..

2011-05-15 @ 20:25:37

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin