Börjat ge ut lektioner

Jag har nu börjat ge ut lektioner i Natural Horsemanship på MCR, det uppskattas mycket haha :) Har nu Linn, Julia och Evelina på fredagar :) Imorgon ska Evelina (min medryttare) rida Fairy och fixa med boxen osv, men jag tänker komma till stallet iaf och ta en liten promenad med Fairy. Jag vill påbörja vårat band mer nu igen och mitt mål för tillfället är att kunna rida ut så smått själv. Fairy är just nu väldigt fäst vid andra hästar och blir väldigt osäker så fort hon blir själv . - när hon är ngnstans som hon inte är säker. Inne i ridhuset och så vidare så är hon dock väldigt säker nu själv. I alla fall så är det mycket jobb och mycket vi håller på med, ska börja blogga igen nu också. Uppskattas det?

Kommentarer
Postat av: Olivia D

Uppskattas som fan!!!

2011-10-16 @ 21:13:48
URL: http://ponnyjockey.blogg.se/
Postat av: Sandra från fenix

Fin blogg Klara !

Har saknat dig så.. :D Om du vill så kan du jätte gärna kika in min blogg också www.sandradownar.devote.se

2011-10-16 @ 21:46:56
URL: http://www.sandradownar.devote.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin