Soft helg

Som ni kanske har märkt så har jag inte bloggat något nu i helgen, detta var pga att jag har varit tvungen att leva livet. I fredags hängde jag med madicken, elvira, felix, micke, nicole och gjon (sry för de som också var med som jag inte kan nanmet på...) på mf, as kul, en angry bird och en hatt hängde med hem.
 
Från fredag till lördag sov jag hos Madicken och sedan stack vi till stallet, där var det femkamp! Vårt lag kom 5:a av typ åtta lag. Efter femkampen så stack jag, julia, madicken, elvira och nicole hem till madicken där vi senare på kvällen träffade micke och felix. Japp, that was the weekend, and now- over to school again!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul :)

2012-08-27 @ 10:14:38

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin