Borde inte göra detta...

Kom hem för ett tag sedan från gröntkortkusgrejsimojsen (jag måste ta kortet på nytt för det var något strul med någon kod och klagshamn kunde inte fixa det för deras datorer hade kraschat... Jag kände att det var bättre att göra om det) vilket höll på från 17.00-21.00 så jag hann inte vara i stallet idag, tack Madicken för hjälpen!
Imorgon ska jag hoppa och jag hoppas (HAHAHA kul humor jag har då!) att mamma kan vara med och fotas, isådanna fall lär det komma massvis med foton på bloggen sedan :)
 
Just nu borde jag sova, men istället kollar jag videos på folk som tar av sina tandställningar... Längtar tills om sex veckor när min FÖRHOPPNINGSVIS ska av.
Ps! Den tredje december hade jag haft Fire i 6 månader, det firades med extra morötter och äpplen i stallet :3
Gammal bild från i somras när vi hoppade på grytåsa :) Saknade tider!                             foto: Madicken Skansjö

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! Fin blogg :) Hur mår du idag?
Kika mer än gärna in på min hästblogg och lämna mycket spår efter dig :D Det skulle göra mig jätteglad!

2012-12-06 @ 16:12:05
URL: http://alvac.webblogg.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin