It's time to confess

Det är dags att erkänna att det faktiskt är jul, hur mycket jag än hatar det. Det är tredje december idag, 21 dagar kvar till jul, ska man skratta eller gråta? Nej men USH, jag vet inte vad det egentligen är som jag hatar med denna årstiden, om det är att det är så kallt så att inget levande ting kan befinna sig utomhur, att hästarna får styltor, att man i princip aldrig kan rida utomhus eller det faktum att bussen ALLTID är försenad och tycker sig ha en ursäkt för det också.

I söndags var jag i kyrkan med Filippa, hon ska konfirmera sig och skulle därför se på högmässan i kyrkan. Det var en väldigt... nyttig upplevelse, nu kan jag åtminstonde säga att jag har varit i kyrkan en söndag, och på första advent. Känner mig GRYMT duktig.
 
 
Malmö stad måste ju självklart skylta med att det är vinter så att man inte på något vis ska få glömma det... USH vad jag hatar detta, hoppas jag får fina presenter så att det var värt att leva sig igenom ännu en hemsk vinter här i Sverige.
 
 
 
 












 

Kommentarer
Postat av: Elvira

FIN BLOGG♥

2012-12-04 @ 07:22:34
URL: http://elvirahenriksson.webblogg.se
Postat av: Malin

sv: Vad skönt att ta ut den! Min kom precis på plats och kommer nog inte ut på ca 2 år dumt nog. Fast fint blir det ju iallafall. :) Tack för kommentaren!

2012-12-04 @ 10:16:47
URL: http://maliningrid.blogg.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin