TÄVLING!

Nu när det snart jul tycker jag att det är dags för en tävling här på bloggen!
Vad vore inte bättre än en ny design som en början på 2013?
Du kanske inte ens har en blogg men skulle vilja börja blogga, då vore det perfekt med en design som får din blogg att se professionell ut redan från början!
Allt du behöver göra för att vara med och tävla är att:

* Lägga upp bilden nedanför på din blogg/facebook/instagram
* Följa mig på bloglovin (det gör du här)
* Kommentera detta inlägget med ditt namn och mejladress och en motivering till varför just du borde vinna!
 
Tävlingen slutar den 24 dec

Kommentarer
Postat av: Vanessa och Ville

Jag följer dig på bloglovin och min motivering ser man redan på min blogg... Helt trist design har jag, som du säger är det upppiggande med en ny design för början av 2013. Det är alltid mycket trevligare att kika in på en blogg som har en fin design.

Kram Vanessa och Ville

2012-12-09 @ 16:20:01
URL: http://Russetville.webblogg.se
Postat av: Louise Tecklind

Jag är med och har följt dig och allt.
Jag vill vinna en design till min blogg för att mitt budskap med min blogg är att uppmuntra folk och det är därför jag har skapat den. Ifall folk går igenom svåra perioder kan de läsa min blogg och kanske bli mer självständiga och få bättre åsikter om isg själva. Jag skriver vad jag tycker och står för det. Men ifall folk då ska läsa min blogg för det vill jag ju SÅKLART ha en fin design så att de känner sig kanske trygga(?) när de läser och att de känner att de läser en fin och bra blogg. Det är liksom mitt mål :)

2012-12-09 @ 17:49:38
URL: http://www.nattstad.se/myseecret
Postat av: hani

Jag har följt och gjort allt som man skulle göra.

Varför jag skulle vinna?

jo jag skulle vilja vinna för är ni som boggersa och då vill man ju ha sin blogg som finast som möjligt och jag har försök gjort en igen Design(header) men det bara inte går skulle verkligen uppskatta om jag vann <3( föresten är din design ( header). :) <3

2012-12-09 @ 18:11:13
URL: http://hanibannani.blogg.se/
Postat av: Julia Eweström

Jag har följt dig hela tiden jag har känt dig och det ska du vara glad för!
Jag tycker att jag ska vinna för min blogg är bara tråkig och ointressant. Jag orkar dessutom blogga för det är tråkigt när man har en sådan tråkig design.
Om nu jag skulle vinna så skulle jag ha tagit bilder på oss och våra hästar och det vet jag att du skulle tyckt om.
Jag har dessutom hjälpt dig jäättemycket i stallet, men visst det har du också. Jag har spelat LoL med dig när jag själv inte har orkat så jag tycker att jag ska vinna!
Du kommer få massor av kramar, vi kan spela när du vill och jag kan hjälpa dig i stallet ♥

2012-12-09 @ 18:37:51
URL: http://cinereo.blogg.se
Postat av: Klara Larsson

Jag är med,jag vill vinna för jag har haft min design riktigt länge nu och har tröttnat på den så det är därför jag vill vinna en ny design! Och jag tycker det är lite tråkigt att blogga nu för tiden för varje gång man kommer till min blogg är det samma gamla design.

Riktigt fin blogg du har♥

2012-12-09 @ 20:36:04
URL: http://klaralarsson.devote.se
Postat av: Adelina

Jag veet att tävlingen skulle vara avslutad för en vecka sedan nu men du har inte visat att du har gjort en så jag gör en motivering till varför jag skulle vinna ;)
Jag har haft min blogg i några veckor men jag vet inte hur man gör en header/design en EGEN då och jag vill ha en riktigt snygg och personlig header/design. För resten av bloggen är ju "personlig" och din är jätte gullig! :D

2012-12-30 @ 21:08:49
URL: http://adelinathegreatest.blogg.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin