Ponnyskrutt!

Fairy har bantat nu ett tag men är nu klar med hennes bantning! Så här ser hon ut nu, väldigt stor skillnad faktiskt! Börjar bli stressad... måste verka hennes bakhovar snart! 

Igår släppte jag i varje fall Fairy i lilla ridhuset, hon sprang runt som en galning! I 5 min... Jag vet inte om hon blev trött eller helt enkelt uttråkad för efter de fem minuterna så ville hon bara skritta lugnt efter mig och göra en eller annan backning och skänkelvikning. I alla fall skönt att hon börjar bli lugn nu, fick börja rida henne i måndags men har inte gjort det eftersom att jag tycker det är bättre att hon får göra av med sin energi!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Gud vad fin hon har blivit!

2012-02-24 @ 20:30:23

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin