Byta bett?

Jag funderar på att byta bett på Fire (Fia, men jag har börjat kalla henne Fire, som om man säger Fia på engelska :D), eller i alla fall pröva på lite fler. Det hon har nu är ett tredelat gummibett med bettskivor vilket är väldigt mjukt och det funkar väldigt bra på henne, men jag skulle gärna vilja testa hur hon är på andra bett. Dessa är de som jag tänkt pröva;


1. Fullcheek Apple Mouth - Detta är väl ungefär som det jag har nu förutom det att det är fullcheek, vilket gör att jag inte behöver

2. D-ringsbett Horsepower - Detta skulle jag vilja pröva på Fire då jag vill se hur hon svarar på kopparrullen,
och hur hon blir med det extra suget som de brukar få. Dessutom, är det intressant att se hur hon är med fasta ringar/d-ringar.

3. Bett Baucher Horsepower - Detta är jag väldigt osäker på, det har en liten hängstavseffekt, är rätt smalt, är endast två-delat och har fasta ringar. Jag tror att detta skulle vara en lite väl stor förändring för henne just nu så jag tror att det för vänta ett tag...

Kommentarer
Postat av: Emma Lannebrink

Hoppas du får en super najs helg! Några planer? :)

2012-06-16 @ 15:09:22
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har det första bettet. Det funkar jätte bara i lägen när hästen inte riktigt vill lyssna eller svänga ditt man vill! Det ligger likadannt i munnen som ett vanligt två-/tredelatbett. Så det är inte starkare ( i munnen ) på något sätt:)

Svar: Tack, bra att veta !! :)
Klara

2012-06-16 @ 22:20:43
URL: http://johannaaolsson.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin