Hur ser det ut utanför Fire's box?

Ungefär såhär!


1.
Eskadron benskydd - Detta är hennes benskydd, de är dock mycket renare för tillfället.
2. Ett tukost spö - som kommer att passa perfekt till hennes turkosa Scapa och Lamicell shabrak! Detta använder jag knappt, det bara finns i min hand ifall det skulle behövas då hon brukar bli rätt slö i slutet på ridpasset.
3. Haggrimma och kjedjegrimskaft - Grimman har hon på sig i hagen och grimskaftet har hon eftersom att det är ett måste när stallpersonalen släpper ut hästarna.
4. Boxskylt - Hennes namn "Fia Jansson" och hennes smeknamn Firebolt/Fire.
5. Höpåsar från Horze - Röda höpåsar till hennes hö, morgon, lunch och kväll.
6. Eskadrongrimma - Super snygg rosa eskadrongrimma som hon har på sig när hon står ute i gången eller ska på promenader osv.
7. Borstar och mathink - Här har jag de borstarna som jag använder mest och i hinken så blandar jag Fire's mineraler och kornkross.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar eskadrongrimman, var har du köpt den?

Svar: Den är begagnad från någon tjej i stallet :)
Klara

2012-06-17 @ 22:22:05

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin