Lätt träning

Fia har fått vila igår så hon var lite stel idag. Vi red i paddocken och gjorde lite övningar med ökningar och att korta steget. Vi gjorde några galoppombyten, men jag krävde inte särskilt mycket av henne. Imorgon så tänkte jag försöka att rida två korta pass, först en gång på morgonen och sedan en gång på kvällen.

Jag ska dessutom fixa hålen i stigläderna, de är rätt långa och jag får inte det stödet som jag behöver för mina skänklar och då åker mina tår utåt. I sommar på Falsterbo Horse Show så ska jag försöka köpa blå/vita soft-up stigbyglar, jag hoppas på att de kommer ge bra stöd, de stigbyglarna jag har nu är väldigt stora.


Gullig bild på Fia <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur bor din häst? :) Alltså, i box osv, hur ser det ut utanför m.m :)

2012-06-09 @ 22:05:30

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin