Såhär ser vi ut.

Ja, detta är väl de första bilderna ni får på Fia, visst är hon fin? :) Vi är inget dressyrteam direkt men hoppning och galopp är väl det vi ska satsa på. Dagens ilands-problem är att nästintill inget av mina shabrak passar henne, endast John Whitaker-shabraket ville sitta någorlunda (egentligen för litet). Det finns inte mycket att göra förutom att köpa nya shabrak! Vi i övermorgon så köper jag nog ett turkost shabrak ifrån hööks och efter det så blir det märkes shabrak ;)



Ja, bilderna är mörka, men det var Emey som fotade och de var helt svarta innan jag redigerade dem...
jäklar vilken stolsits jag hade, aja det var Emelie och Emely's fel, de höll på och skulle fixa mina fötter hela tiden, de är gjorda så!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Så fina, vad använder du för bett?

2012-06-05 @ 23:44:19
Postat av: Malin

Åh vad fina ni är du och finaste Fia loppan :)

2012-06-06 @ 07:35:48

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin