Gårdagens!


Kamera: Canon Eos 450d Fotograf: Jag Modell:Kiara

Igår åkte jag till stallet vid halv tio då jag skulle leda handikappsgruppen istället för Evelina. Efteråt så lyste solen så jag och Emily gick en sväng med våra hästar. Släppte Fairy i en hage och busade lite med henne. Efteråt så fick jag träna Tyson lite grann, det var rätt kul då han kan om han bara vill! Rädd för spöet är han dock den lille busen :P

Idag är jag dock sjuk... Ligger hemma med en sådan hosta och har grymt ont i halsen, inte mysigt. Skriver dessutom detta ifrån min äldsta dator inne på felsäkert läge! Min andra dators hårddisk verkar ha krashat... inte roligt.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Härlig blogg :)

Du får krya på dig!

2012-03-12 @ 14:39:48
URL: http://ellinorelundin.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin