nothing to do 'bout it.




Bilder ifrån sommaren 2011! Love u girls! (FAN VAD LITEN JAG VAR)

Jag vill ha sommar. Jag vill ha pengar. Jag vill shoppa.
Denna månadslönen går dock till ett par röda tretorn advance som jag ska hämta hem från posten om några dagar. (Vet dock ej riktigt hur jag ska göra, då jag får lön 28 tror jag och stövlarna kom i förrgår!) Men jag ska väl kunna handla lite kläder på något vis..?

Ingen skola på tre veckor är det som gäller nu! Ska praoa i stallet i två veckor och efter det så blir det påsklov! På torsdag så ska Fairy's extraskor av (de skulle egentligen tagits av förrförra veckan men de skjuter upp det hela tiden) så äntligen kommer det att bli riktig träning!



Kommentarer
Postat av: ALICE

allt bra? :)

2012-03-18 @ 08:58:50
URL: http://aalicejunman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhhh.. så små aahha.. och så brun jag var :((((

2012-03-21 @ 22:02:03

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin