Running free



Kamera: Canon EOS 450d

Detta är lite bilder ifrån igår när jag red halvt löst, har ett par bilder nu så ni slipper dras med samma gamla bilder! Ska försöka att inte lägga upp allihopa på samma gång nu haha ... Tänkte censuera mitt fula fejs men jag bjuder på den! Praoar i stallet nu så jag går upp 6.40 och bussen går 7.18 och sedan är jag i stallet ett bra tag! Hinner precis rida på lunchen och jag mockar på frukostrasten.

Hon var riktigt duktig i varje fall, det var första gången vi red löst med en annan häst i ridhuset och hon lyssnade ändå hyffsat bra. För er som tycker att "du har ju grimma och grimskaft" - ja men jag kan inte ha henne löst när en annan häst är i ridhuset. Men jag kan garantera er att jag inte använde dem så att hon kunde påverkas av det ;)

Kommentarer
Postat av: wilma

Hej, jätte fin blogg!!

Tänkte höra om du skulle vilja vara med i Veckans Blogg hos mig? Kika in och kolla om du blir intresserad! :D

KRAM!

2012-03-23 @ 21:58:07
URL: http://wilmmmaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad heter dem du praoar med?

2012-03-24 @ 19:09:45
Postat av: ylva

ser härligt ut! men (bara en fråga) var är poängen med att inte ha hjälm? ;)

2012-03-27 @ 21:28:58
URL: http://ponnyflickornas.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin