Praoar i stallet




Praoar i stallet denna och nästa vecka! Rätt skönt att slippa skolan nu under dessa dagarna, men fortfarande grymt jobbigt att behöva gå upp på mornarna. Ska nämligen vara i stallet klockan åtta ( skolan brukar börja 9.30) och det tar en halvtimme att åka till stallet så jag måste senast åka med bussen 07.28 (jag brukar vakna 7.40). Men det är roligt i stallet och jag har hittat nya vänner där så det är väl något man får ta! :P

Godnatt btw. Om jag någonsin ska orka upp imorgon igen så måste jag somna nu.

Kommentarer
Postat av: Gabbriella

Jag skulle också vilja praoa i mitt stall det är dock svårt då jag står i privatstall och det är en bit dit. Skulle inte orka ta bussen klockan 6 :P

2012-03-21 @ 00:30:20
Postat av: Isabelle-Stil.Foto.Personligt

HEJSAN:)

Superfin och rolig blogg!

2012-03-26 @ 19:39:26
URL: http://isabellelindqvists.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin