Video på när vi hoppar

Fairy har varit sjuk nu ett tag så det har inte blivit särskilt mycket bilder på när vi hoppat eller ridit överhuvudtaget, men Johanna har en video på när vi hoppar, måste bara se till att få den!

Idag släppte jag Fairy i lilla ridhuset, hon sprang runt som en galning, i fem minuter. Sedan tröttnade hon och började lyssna på mig. Vi körde lite skänkelvikning och mycket på det att hon bara ska följa mig och inte stressa iväg, dock så började Fairy kapa av min väg och leka dominanslekar men fick säga till henne på skarpen, då sprang hon dock iväg i galopp och kom sedan smygande tillbaka. Sedan tränade vi på lite nya trick, t.ex att hon ska backa när jag sätter två fingrar på hennes mule, kram, och början på buga!

<p><span style=

<p><span style=
busbilder från förra vintern på brovalla!

Kommentarer
Postat av: HEJ!

jag vill se på den videon! :D

2012-03-02 @ 19:36:27

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin