En anledning till att jag vill ha ett eget stuteri...

Tänk att ha plats för alla dessa, dessutom gör det inget att vissa är B-ponnyer då det alltid finns någon som kan träna dem... I love my future. Stuteri, tävlinsstall, ridläger, inackordering med mycket mera! Frågan är dock vilket gymnasium jag ska gå på för att kunna förverkliga detta, kanske någon ekonomilinje? Naturvetenskap?
Vad tror ni?


Ingen kan väl missa att jag har en förkärlek för skimlar?
Härlig welsh valack. Hästar säljes
Mycket lovande ungponny. Hästar säljes
Min underbara ponny. Hästar säljes
Miniatyrhingst. Hästar säljesGångartsponny!. Hästar säljes


Kommentarer
Postat av: Lollo

Kanske Naturvetenskap och sen Hippolog på högskola/universitet? Jag är inte säker, men jag tror det funkar. Att gå Naturbruk med inriktning häst räcker nog inte, då blir man "bara" hästskötare.

2012-05-10 @ 19:14:00
Postat av: Julia Eweström

Vill också ha ett stuteri!

Riktig dröm asså, vi gör vår dröm på sims 3 xD <3

2012-05-10 @ 21:32:52
URL: http://sweetmilona.blogg.se/
Postat av: RETARD RIDERS :@

Vill NI/DU få er blogg länkad inför flera hundra läsare? Var då med och delta i "Veckans Retard" på RR! Ni får dela med er av en klantig Retard-historia inom hästväg! Vi är en växande hästblogg som bara tar mer & mer plats! För mer information, gå hit!-



http://retardriders.blogg.se/2012/may/vill-du-bli-veckans-retard.html#comment

2012-05-10 @ 22:37:01
URL: http://retardriders.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin