Morsdag, vi har vunnit!

Idag är det morsdag och jag ligger fortfarande i sängen och har ingenting till mamma... Men hade tänkt köpa något idag, men jag hade även tänkt städa mitt rum så hon blir lite glad! Men först måste jag till stallet och dela ut min reklam. På tisdag är det hemkunskapsprov, på fredag engelskprov. Efter det är det bara sexualkunskapsprov och kommunprov kvar innan vi slutar, vad jag vet i alla fall.

Dessutom så vann vi ESC igår, bara så ni vet.. Det står inte alls över hela facebook, men ni som inte visste ni vet nu i alla fall! Ja men nu måste jag börja komma igång, massvis med grejer att göra som sagt!

 

7 dagar kvar tills Fia kommer <3

Kommentarer
Postat av: filippalofsved♔

sv; hihi okej! :D

Hoppas att du har haft en underbar dag iallafall! :D

Allt bra? :)

2012-05-27 @ 20:51:44
URL: http://snyggafilippa.blogg.se/

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin