The Mysterious Box Of Unknowness

Som ni kanske märkt så har jag varit rätt mystisk nu ett tag ha-ha! Det beror på att jag håller på och provrider lite ponnysar! Denna här nedanför är just nu min favorit. Han var den lite grövre typen och var väl inte direkt någon dressyrponny, dessutom så hade han inte hört talas om att gå på tygel och han gick med huvudet i vädret hela tiden med både mig och ägaren. Dock så var han riktigt duktig på att hoppa och han känns lite som en utmaning!

Ps! Jag kom nyss på att jag lär behöva möblera om här på bloggen sedan.. Jag har ju inte ens någon träningskategori! Jaja, det får bli när den nya ponnyn kommer!



Kommentarer
Postat av: Hedvig

Så söt han är!

2012-05-12 @ 13:00:46

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin