Fire's nya foderstat

Jag bad en kvinna från KRAFFT om en foderstat till Fire, och nu äntligen har den kommit! Eller äntligen och äntligen... det gick faktiskt väldigt fort och bra. Jag bara mejlade in lite information om Fire till deras kundservice och sedan så fick jag ett mejl med en bifogad foderstat!
 
Jag skulle rekommendera er av mina läsare som har egen häst eller foderhäst att också ta kontakt med KRAFFT och få deras gratis rådgivning. Detta förutsätter dock att ni använder er eller vill börja använda er av deras produkter. Här kan ni kolla in deras hemsida

Kommentarer
Postat av: Sophie - pluggar till fotograf

Hej, Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt tandsmycke :) Gå in och delta vetja :)

Kram <3

2012-11-07 @ 17:16:00
URL: http://sophiecoper.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin