Gårdagens hoppning

Igår hoppade jag Fire för Kris, det gick ju i 190 men det blev i alla fall inga stopp eller nerslag. Höjden låg på 80-90 och det var en kombination och någon vattenmatta o.s.v.
På ett par hinder gick det dock för snabbt, ibland slog jag någon volt då men om det var ett tillräckligt långsamt tempo för att hon skulle kunna klara det så lät jag henne rädda situationen själv, jag tror det var väldigt lärorikt för henne.
Kris tyckte att vi skulle vara med i julklappshoppningen nu i december, så det är väl bara att anmäla sig! Förhoppningsvis (haha, dålig humor jag har) så kommer vi ha hunnit att hoppa lite mer och vara rätt säkra på vår sak då. Jag måste dock säga att jag räknar med att behöva ta någon volt eller kanske någon vägran, men hon är så pigg nu! Särskilt efter galopptävlingarna, därför kommer inte vi att vara med nu den 2:a december.
 
Gammal bild, men hon ser så söt ut så jag var tvungen att använda den igen :3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Guud vad jag älskar dina ridsövlar!!! Vad är det för märke?

Beauiful Fire <3

2012-11-27 @ 20:01:11
Postat av: Thea

Hur högt hoppar du henne? :)

2012-11-27 @ 20:02:01

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin