Mina roligaste minnen..

.. är från brovalla. Jag kommer aldrig glömma de kvällarna vintern 2010 när vi låg i padocken och tittade upp mot himlen. Jag kommer aldrig glömma när vi låg där i vägkanten och kastade snöbollar på bilar, och sedan när Ellena rullade ner som James Bond men jag och Fredda bara sprang. Vi fick självklart skiten då våran ursprungliga idé att rulla ner från kullen var felfri (vi skulle ha kört på den!), men det var svårt att ta mannen från bilen på allvar när Ellena rullade som en köttbulle med alla sina varma kläder på sig x) !
 
Kommer ni ihåg när vi stod där i paddocken och helt plötsligt blev allt tyst? Det var en fantastisk känsla för alla er som aldrig har upplevt det!
 
Jag saknar tiden när allt kunde ändras på en bussresa.
 
188458_524358494241262_1444926030_n_large

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin blogg du har! :)
Kram

2012-11-24 @ 17:40:21
URL: http://ponnysmurfarnas.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin