Mitt lov

Jag har varit hemskt duktig detta lovet, för en gång skull så har jag inte bara suttit hemma och ruttnat bort utan jag har faktiskt gjort något! Jag har gått upp tidigt på mornarna och varit i stallet 2 ggr om dagen (vissa dagar...)!
Jag har tagit licens, Fire har blivit skodd, besökt veterinären, varit på halloweenfest, gått bus eller godis med julia, sett klar på sista säsongen av ghost whisperer med Madicken och en massa annat!
 
Detta händelserika lov har dock gjort att jag inte har kunnat plugga så mycket som jag ville... Aja, jag får se hur det går på proven helt enkelt!

Hur har ert lov varit?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra. Tills vi skiljdes åt

2012-11-05 @ 23:48:04

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin