Dagens ridpass!

Idag så red jag mycket öppnor och slutor i alla gångarterna. Angående hennes form så försökte jag att tänka så lite på huvudet som möjligt och låta henne hitta position för huvudet själv. Detta gjorde att jag la ner mer energi på restrerande 90% av kroppen och hon jobbade igenom ryggen jättefint och bar verkligen upp sig!

Det har varit väldigt mycket denna veckan så utmaningarna börjar vi med nästa vecka skulle jag tro. Dock så vet jag inte hur det blir med utmaningarna man ska ha häst till, för jag tror inte att Julia vill göra dem. Menmen, vi får se :)

Haha, här är en gammal bild från när vi red fram till galopptävling. Plötsligt så bara började hon gå jättefint och jag bara "jaha, synd att vi inte ska tävla dressyr". Ignorera min sits, blir inte så bra i galoppsadel..

Kommentarer
Postat av: - S C H N A I L G U L L -

Hej! Är du, precis som jag, en hästmänniska som gör allt för att förbättra relationen mellan dig och din ponny?
Läs de här: http://schnailgull.blogg.se/2013/february/en-text-manga-av-oss-hastmanniskor-har-ute-bor-lasa.html#comment !
Kram

2013-02-28 @ 13:06:17
URL: http://schnailgull.blogg.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin