Födelsedagsfirande while doing the impossible!

Jag har firat min födelsedag väldigt lugnt med att passa mina kusiner. Eller lugnt kanske man inte kan kalla det, inte som dessa huliganerna har sprungit omkring. Nu väntas här med spänning på att Melodifestivalen ska börja och det är väldigt oroligt för Noah vet inte om han kommer att kunna hålla sig vaken! Han är bara fyra år och fyller fem i maj!

Noah: Kommer du inte somna?
Jag: Nej, jag brukar ha lätt för att hålla mig vaken.
Noah: Kan du vara vaken lika länge som min pappa?
Jag: Ja, det tror jag nog.
Noah: Hur länge har du varit vaken som längst?
Jag: Ja, heheh.. Ibland sover jag inte överhuvudtaget!
Noah: Wow, det är ju omöjligt!

Doing the impossible here ;)

Bara en dag kvar tills jag får rida på min sötnos! Det är helt sjukt hur mycket man kan sakna någon!

Ord som Noah bad mig att skriva i inlägget:
popular
noshörning
manboy
tiger
dinosaurie

Kommentarer
Postat av: ebba

gud vilken fin blogg du har och vad vacker du är!! <3

Svar: Tack så hemskt mycket :'D <3
Klara

2013-02-24 @ 22:02:44
URL: http://ebbamorina.blogg.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin