Känner mig som en stalker

De senaste två timmarna har jag spenderat genom att försöka hitta andra människor som ska gå på Hippologigymnasiet samtidigt som mig, men som det ser ut nu så blir det bara jag och en annan tjej. Nej, men skämt åsido... Det är dock intressant med hur få som faktiskt lämnar avtryck av sig på internet, jag är verkligen inte en av dem!

Är det någon av mina läsare som har sökt in till Hippologigymnasiet, eller kanske Polhem? Till er förvirrade individer så kanske det är bra att säga att vi som går på hippologigymnasiet går fyra skoldagar på Polhem och det är därför som jag undrar!

Jag längtar verkligen..

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej fin blogg! Glömm inte att anmäla dig till veckans blogg hos mig! Kommer välja en blogg på fredag som jag gillar mest av dem som deltar. Skriva vad jag gillar med bloggen och skriva vad bloggaren kan tänka på. Klicka bara in på min blogg och kommentera nått inlägg ed "Jag är med" och länka din blogg. Lycka till

2013-03-02 @ 09:01:07
Postat av: Adelina

När "avslöjar" du vinnaren på 'utmaning tävlingen' ? ^^
(Älskar din blogg btw ;) )

2013-03-03 @ 21:20:47
URL: http://adelinathegreatest.blogg.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin