Minnesförlusten visar sig igen!

Imorgon så ska jag göra ett matteprov och tanken var att jag skulle plugga till det under lovet, men jag har liksom (idiotisk och lat som jag är) skjutit upp det till de sista möjliga tio minuterna. Så jag öppnade nyss matteboken på de kapitel som vi skulle ha gjort, men det enda jag tänkte var "dessa kapitel har vi ju inte haft.." Så jag bläddrade vidare och det visade sig... att det har vi tydligen visst det.

image

Så denna bilden är till mina mattelärare som inte har lärt mig någonting som jag kan minnas:

Edit
: I just realised that jag gjorde detta inlägget istället för att lära mig matten.
I'm going to fail this really hard.



Kommentarer
Postat av: felicia

Hej, stilig blogg!

Kika gärna in på min där du kan läsa om mode/shopping/skolan/åsikter/mitt liv som ryttare osv..

Ha en super dag, kramar!

2013-02-25 @ 11:56:52
URL: http://fillann.blogg.se

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin