Överraskning från Madicken!

Madicken brukar alltid tjata på mig att jag ska köpa nya stigläder eftersom de jag hade var så himla slitna. Idag när jag kom till stallet så betedde sig Madicken annorlunda och tjatade på mig att jag skulle rida med sadel hela tiden. Det är dock inte särskilt ovanligt för hon brukar tvinga mig att rida med sadel, men hon var extra ivrig idag!

När jag gick in i stallet för att hämta mitt träns efter jag hade tränat Fire från marken så bad A och C mig att visa min sadel, eftersom att Madicken hade sagt att den var så fin. Så jag visade den utan att kolla särskilt noga på den själv eftersom jag skämdes över min fula sadelgjord. Sedan frågade Aida "Du ser verkligen ingenting?" Jag tittade förvånat på sadeln och drog ut den igen, och då såg jag att jag hade fått nya stigläder!

Tack så hemskt mycket Madicken, nu slipper du tjata om det hihi :D
Jag har bästa bästisen!


Kommentarer

Lämna en kommentar?:

Namn:
Minnas dig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Lämna ett hovspår! :

Trackback
bloglovin